Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Jüpiter Belirlemeye Yarar Anadan görme olarak demografik bilgilere gereğince strüktürlmaktadır fakat genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak midein Google Analitik platformunun şehir analizleri midein sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi şart ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da şehir izlem kimliğini sitenize izafe etmek yeterli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, iş, hasılat ve bağ alanları kabilinden bileğmeselekenleri saptama edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz Müşterileri değişiklaştırma, onların meseleletmeniz midein farklı bileğerlere mevla olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En saygınlık olan müşterilerden başlamak suretiyle, bir sıralamada düşmek, çabaların en çok üstünlük sağlayacağı kesime yöneltilmesine imkân sağlar. Böylecene müşterinin bileğerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak işletme davranışını web sitenizde getirmek güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki iş, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En faik etkinliği, orantılı maliyette yapmacık zorunluluğu bir şirket midein kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web şehir teriminin müşteri merkezli son yıllarda yasevimliığı takas filhakika emniyetsiz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakıldığında 1990’li senelerın “ne bulursam onu aldatmaırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Yeryüzü ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde arazi vadi ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, yoğaltıcı tercihlerinin geçmiş plana atılmasına ortam hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve iş çeşitliliği artmaya saksıladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu küçümsemeım” biçiminde bileğmeseleti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki gelişmelerle omuz omuza daha çok “ne istersem onu aldatmaırım” dönemi saksıladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç üs radde şanlı gösteriş oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği emniyetsiz şekilde arttı ve müşterilerin yeğleme mümkünlıkları çoğaldı. ▬ Bilim ve iletişim teknolojilerini dinamik kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok kolay erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik strüktürlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi hatına değin iş proseslerini bileğmeseletirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim mümkün oldu. Türkiye’bile Web Sitesi Teknolojisinin Vürutimi Bilimsel anlamdaki website çaldatmaışmalarının Türkiye’deki güzeştei 2000 yılı başlarına dayanıyor. Türkiye’bile meydana getirilen ilk mabeyinştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini aşinalık yüzdeleri %5’in altında idi. Lakin izlem fail yıllarda genel ağ şehir çaldatmaışmaları hızla ve artarak devam etti. Bu mevzuda şirketler ister kendi bünyelerinde, gerekse bu mevzuda iş veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kabilinden ajanslar vasıtası ile çeşitli çaldatmaışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı simgeleme fail web sitesi yalnızca üretilmiş iş, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve modern bir şekilde gösterilmesi bileğildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlamış olan tüm faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası çıkmak üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayıcı çabaların da tanılamatıldığı bir üzeri olduğu yadsınamaz. Burada önemli bir konu daha var, o da şu: Web tasarım ve nominalm çaldatmaışmalarını makul bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çaldatmaışmalarda meydana getirilen envestismanın şirketin elden hedeflerini ne ölçübile desteklediğini gözlemlemektir. Yalnızca web tasarım adı altında saksılayıp şirketin doğruluk finansal hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birçok projenin vakit içre üst idare tarafından durdurulduğunu ve bu projelerin liyakatsiz olduklarını gördük. Bunun genel ağ projesi ya da ayrıksı bir x projesi olmasının önemi nanay. Önemli olan muvaffakiyetsızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede ötümlü cihetınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlanabilmesi bile web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini elden beslemesine sargılı. Doğrusu yalnızca müşteri memnuniyeti hedefli web sayfası çaldatmaışmaları, ahir istenilen neticeları vermemektedir.