Tilki SEO

SEO (Search Engine Optimization) ve SEM (Search Engine Marketing), dijital pazarlama dünyasında sıkça kullanılan iki mazmun. Ancak bu iki mazmun mevzuya hakim olmayanlar açısından birbirine karıştırılabiliyor.

Özellikle online kırmızıışdoneş firmaları ve internetten satış fail e-tecim siteleri midein kritik olan bu iki mazmun, yeni kitlelere ulaşabilmek ve pazarda öne çıkabilmek adına önemlidir. Her iki mazmun da web sitelerinin taharri motorlarındaki görünürlüğünü zaitrmaya yardımcı olabilir, ancak aralarında çeşitli farklar bulunur.

Bu nedenle bu yazımızda ahit ahit birbirine karıştırılabilen SEO ve SEM arasındaki farkları anlatacağız. Öncelikle SEM kavramını beş altı elan harisgelgel ve bu arada inceleyelim.

SEM: Kontrol Motoru Pazarlaması

SEM (Search Engine Marketing) ya da Türkçe olarak Kontrol Motoru Pazarlaması, markaların taharri motorları üzerinde elan görünür ve elan ulaşılabilir olması midein yapılan çkırmızıışmalara denir.

Kontrol motoru reklamcılığı olarak da tanılamamlanan SEM, taharri motorlarında ücretli reklam gelgelı gerçekleştirilerek web sitelerinde seyrüsefer arkaışı fiillemlerinin bütününe denir. En popüler ve kesif kullanılan SEM aracı ise Google Ads’dir.

Bellik bilinirliğini ve marka değerini zaitrmaya müteveccih bir çkırmızıışma olan SEM, alıcı kitlesini geliştirmek açısından da az çok önemlidir. Hassaten SEM çkırmızıışmaları ile trafiğinizi yargılama arttırma şansı yakalayabilirsiniz.

Kontrol Motoru Optimizasyonu olarak da malum SEO çkırmızıışmaları ise SEM’in aksine ücretsiz çkırmızıışmalardır. SEM mukannen bir bütçe midein maruz reklamları kapsarken SEO çkırmızıışmaları mukannen anahtar kelimelerde lafıcı bir yükseliş elde geçirmek midein yapılan çkırmızıışmalardır. Gelin, bu zıtlaştırmayı beş altı elan harisgelgel.

SEM ile SEO Arasındaki Farklar

Öncelikli olarak SEO ve SEM çkırmızıışmaları arasındaki ayırt; fevkda da belirttiğimiz üzere SEM’in belirli bir ücret zıtlığında, SEO’nun ise mideerik üretim maliyetleri hariç ücretsiz şekilde strüktürlabilmesidir. Kısaca SEO midein en ilkin içinde ne olduğu üretirken harcanan maliyet haricinde performans göstermesi midein yeni bir ödeme strüktürlmaz.

Bunun haricinde bir önemli ayırt da hızdır. SEM çkırmızıışmalarında sonucu elan hızlı şekilde elde edersiniz ve trafiğinizi kesik müddet içinde zaitrabilirsiniz. Bunun aksine SEO çkırmızıışmaları ise uzun soluklu çkırmızıışmalardır. SEO çkırmızıışmaları yaparken uzun vadeli şekilde düşünmeli ve sitenizdeki iyileştirmeleri aşama aşama yapmalkaloriız.

Bu iki dijital pazarlama mazmunı arasındaki bir sair önemli ayırt da doğallıktır. SEM çkırmızıışmaları ücretli reklam çkırmızıışmaları olduğu midein doğallığa odaklanmaz, hızlı sonuç almaya odaklanır. Ancak SEO çkırmızıışmalarında bu kalıp değişikdır. SEO çkırmızıışmaları elan katıksız uygulamaları kapsar ve sitenize elan uzvi bir seyrüsefer dürüstışı esenlar.

Bu iki mazmun, mideerik itibarıyla da tefavüt gösterir. SEO çkırmızıışmalarındaki mideerikler kullanıcı deneyimini zaitrmaya ve kullanıcıların Google sorgularını vermeye yöneliktir. Kısaca elan çok kullanıcı faydasına odaklıdır. SEM çkırmızıışmalarında ise hedef elan ticari olduğu midein mideerikler SEO çkırmızıışmalarındaki üzere olmayabilir.

Ancak bu erişmek bileğildir ki SEM mideerikleri kalitesizdir. Yalnızca iki mazmun arasındaki mideerik konseptleri ve odaklar değişikdır. Hassaten belirtmekte yarar var: Bu iki kavramdan biri diğerinden elan güzel ya da elan üstün bileğildir. Markaların pazarlama stratejilerine ve ihtiyaçlarına için ikisinden bile faydalanılabilir.
Ovamızın burada sonuna geliyoruz, ancak okumaya devam geçirmek istiyorsanız Pandemi Sürecinde Değişen Bitiren Davranışları: Sayısal Inkılapün Yükselişi yazımıza geçebilirsiniz.

https://tilkiseo.com/